از درد دل تا دستگاه اسکن ماهواره ای!!
نوشته شده توسط : فرید باقری

فرید باقری

سوال و درد دل مطرح شده توسط : مهدی

باسلام و ادب خدمت استاد فریدگل
استاد باید اقرار کنم شما اولین کسی هستید که برای اولین بار پیام دادم توی سایت ها سریع جوابم رو دادید.پاینده باشید.
استاد چند ساعت پیش داشتم پیام میفرستادم خدمتتون آخرش ی مشکلی پیش اومد نمیدونم پیام رسید یا نه.اگه رسیدکه ۲ قبضه میشه اگه نه کوچیکم.
درد و دل شاگرد با استادش:
حدود ۲ سال پیش بایه مرده بچه شمال اشنا شدم ۵۰ساله ازون آب زیر کاها زرنگ و چرب زبان بنام مرتضی فرخی یه وردستم داشت بنام عابد بچه قروه.
میگفت:دستگاهم با ماهواره کار میکنه و خلاصه اعتماد منو حسابی بخودش جلب کرد و ثمره زحماتش شد بخاک سیاه نشوندن منو خانوادم جوریکه منو خجالت خلق خدا گذاشت و آب شد رفت زیر خاک.
ولی اینجور نمیمونه یکم دست و بالم باز بشه پیداش میکنم از خجالت زحمتاش درمیام. الانم خیلی چیزام قرضیه. بگذریم.شرمندم سرت درد اومد.
اینارو میگم چون بیشتر صحبتم با اوناییکه تا یکی پیداش میشه بایکم چرب زبونی گول میخورن. بخدا طرف آیت اللهی بود واسه خودش.خلاصه ۲۰۰.۳۰۰ میلیون از بچه های شهر ما جمع کردو رفت.
حالا استاد عزیزم اقا فرید گل،
نحوه جواب بسوالات ما به چه صورته؟ من باید از محصولات شما خرید کنم یا کد اشتراکی چیزی باید تهیه کنم. آخه توی سایتای دیگه خوندم اول باید سفارش جنس بدی بعد سوال و پاسخ. به مرگ خودم نمیخوام بی ادبی کنم. فقط میخوام روشن بشم.
استاد فریدگل آخه داره دنیا یزمین کشاورزی برام مونده که ارزش ریالی انچنانی نداره.ولی ی تپه ای توش هست که هیچ علامت خواصی نداره ولی بنا به دلایلی مطمئنم که خدای مهربون هدیه ای برام ترتیب دیده.فقط میخوام بین منو خدا وسیله بشی که انشاالله از این روسیاهی نجات پیدا کنم.
بعدشم خوب میدونم با یه همچین شخصی که کمکم کنه ، باید چیکار کنم. بعد از یسری کارا تا آخر عمر کفشهاشو جفت میکنم.
واسه این بودکه توی نامه قبلی کفتم چطوری میتونم ملاقاتت کنم. آخه باید از نزدیک این تپه رو ببینید. آخه چشمای شما کیمیاست خدا واست نگهشون داره کل بدنت رو
شمارو واسه خانوادت اونام واسه شما گلم.اگه انشام بد بود شرمندم هرچی توی دلم بود ریختم بیرون ، اهل اسمون ریسمون کردن نیستم.
خدارو قسم میدم هرکی حاجتی داره بحق این ماه عزیز که آخراشه برآورده کنه بزودی آمین.
این اقا فرید ماهم ۱۲۰سال واسه خانوادش و ما مردم نگه داره آمین
راستی یه نفر شما رو بهم گفت و معرفی کرد. گفت میتونم روی شما حساب کنم.
در پناه حق

پاسخ فرید باقری:

باید در ابتدا از شما بخاطر انتشار مطالب فوق که تحت نام درد و دل شاگرد با استادش ، برایم بصورت خصوصی ارسال نمودید، از شما پوزش بطلبم و دلیل اینکار نیز چیزی نیست جز اخطار مجدد به کاربران بی اطلاع و تذکر چند باره جهت هوشیاری بیشتر عزیزان گنج پژوه تا دچار گرفتاری های امثال شما نگردند و به جای یافتن گنج و رسیدن به آرزوهای خود، تمام دار و ندار خود را بر سر اینکار نگذارند و خلاصه کاسه چه کنم چه کنم دستشان نگیرند!

البته معمولا می گویند خود کرده را تدبیر نیست ولی من به دلیل اینکه در گذشته نه چندان دور، روزی خودم نیز با اینهمه ادعا، با اشتباهاتی که مرتکب شدم ، از الآن شما نیز پایین تر رفتم و اگر شما یک قطعه زمین برایتان باقی مانده است، آن روز من حتی آن را هم نداشتم و با یک پیکان نیم بند (طرح تعویض) آنهم بدون بیمه و ... شبها از روستا به شهر می آمدم و مسافر کشی می کردم و خلاصه خجالت می کشیدم که خانواده ام رو بردم در یک روستا بیرون شهر و فرزندم باید با بدبختی هر روز بره شهر و درس بخوونه و برگرده و .... شاید باورش برای شما و کاربران سخته ولی گاهی 150 تا 200 تومن (2000 ریال!!) هم نداشتم که بدم بیاد شهر و بره مدرسه و برگرده!! و فقط خدا میدونه که اون مدت بر من چه گذشت!

این رو با شجاعت اعلام کردم تا اولا شما سرت رو بالا بگیری و بجای غم و غصه و ناله با تمرکز و اراده خودت به موفقیت برسی. البته اینکه من چطور توانستم خود را نجات دهم و موفق بشوم را نمی توانم در اینجا و بصورت عمومی بیان کنم! چرا که عده ای زالو بی ریشه منتظر اولین کلام من هستند تا برایم پاپوشی اندازه قبر پدرانشان بدوزند!! ولی باید عرض کنم که من با دلم زندگی می کنم و اگر دلم نخواهد ، حتی به جبر و زور سرنیزه هم پاسخی به کسی نداده و نخواهم داد و لذا دلم به من گفت به شما مدد برسانم و لذا به ندای دلم پاسخ مثبت گفتم و حال در انتظار مطرح نمودن موردتان از جانب شما هستم و شما بهتر است از طریق برنامه تلگرام سوال و موردتان را با توضیحات و عکس برایم ارسال نمایید تا اگر مورد شما ارزشمند باشد، راه رسیدن به هدفتان را بگویم و در کل طول کار نیز بدون هیچ چشم داشتن مالی جوابگوی سوالات و رفع ابهامات شما خواهم بود و اصلا بعد آنهم از شما طلبی نخواهم داشت ، چه برسد به اینکه بگویید کفشهایم را برایم جفت خواهید نمود و ... چرا که من بخاطر دلم کمک خواهم نمود و دیگر هیچ.

گنج یاب ماهواره ای

و در پایان ضمن اعلام مجدد جهت هوشیاری دوستان و کاربران گرامی اعلام می نمایم تا گول حرفهای امثال مرتضی فرخی و عابدها را نخورده و پول و سرمایه خود را به دهان آن نامردان نریزید، چرا که دستگاهی با عنوان ماهواره ای اصلا وجود خارجی نداشته و ندارد و تنها از طریق ماهواره ناسا آمریکا این امر میسر است که الحمدالله با وجود تحریمها و مسایل دیگر غیر قابل انجام برای ایرانیان می باشد و از اون ماهواره بیشتر برای مقاصد جاسوسی استفاده می گردد و ... که آنهم دستگاه خاصی ندارد و شما اگر در کشور ثالثی بودید، می توانستید با یک موبایل خود و روشن نمودن جی پی اس آن، اسکنی به وسعت یک کیلومتر در کیلومتر را تا عمق 35 متر اسکن و سرچ نمایید و اطلاعات بصورت ریز و نوع خاک و لایه های زمین از طریق ایمیلتان دریافت نمایید.

دستگاه فلزیاب تصویری ماهواره ای

با این توضیحات امکان چنین کاری در ایران به این سادگی نبوده و تمام افرادی که در نقاط مختلف به بنده گزارش شده است، کلا کلاهبردار و شالاتان بوده و می باشند و از آقایانی که در شیراز و رشت و ارومیه و ... مدعی چنین کاری هستند گرفته، تا آقایانی که در تهران دفتر و دستکی هم بهم زده اند و مدعی خرید جنس در زیر زمین هم هستند!! همه و همه کلاهبردارانی بیچاره و بدبخت هستند.

و از تمامی علاقمند نیز تمنا می کنم که نامه فوق و تصمیم من بابی برای عده ای نگردد که از این پس چنین نامه هایی را برای من بفرستند و تقاضای کمک کنند، چرا که من هم برای خود اصولی دارم و امکان ندارد به این سادگی به کسی فی سبیل الله کمک نمایم و این مورد هم از موارد استثناء بوده و خواهد بود.

جهت درک بهتر موضوع کلاهبرداری اسکن ماهواره ای ، به موضوع و تصاویر زیر دقت نمایید:

اسکن ماهواره ای تقلبی

اسکن ماهواره ای تقلبی





:: برچسب‌ها: کتاب چشم طلایی , دانلود رایگان , آکادمی گنج , طلاجو , گنج پنهان , اسکن تصویری , ماهواره ای , کبرا X2 , فرید باقری , گنج یابی , دفینه , زیر خاکی , فلزیاب , طلایاب , وینر من , WINNER MAN , LRL , metal detector , کبرا ایکس 21 , یونیک , فرکانسی , پالسی , گنجینه , لیزری ,
:: بازدید از این مطلب : 22080
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1395/6/15/1 - - گفته است :

سلام استاد برای ارسال نقطه جی پی اس به خارج از کشور و اسکن توسط ناسا فردی مورد اعتماد که بشه با هاشون همکاری کرد میشناین؟
آیا شما در جریان هستید برای هر نبوت اسکن با 6800 دلار چند متر مربع رو در چه عمقی اسکن می کنند؟
ممنون میشم لطف کنید و پاسخ بدهید
با تشکر.

پاسخ: نه متاسفانه من آشنا برای چنین کارهایی ندارم.


<-CommentGAvator->
مصطفی در تاریخ : 1395/4/19/6 - - گفته است :

سلام و عرض ادب خدمت استاد
استاد ممنون میشم در مورد تصویر ارسالی نسبت به محل دفینه و نوعش توضیح بدین . سنگ نگاره ای که دو تصویر یکی شبیه کبک و اردک هستش البته اینو باید خدمتتون عرض کنم این سنگ نگاره رو از روی یه نسخه ی نصفه و نیمه بعداز ۴ماه رفت امد پیدا کردیم دستگاه هم بردیم و زدیم زیر یه صخره ی بزرگ رو نشون داده که اصلا مسیر نوک اردک رو نشون نمیده یک طرف صخره بزرگ هم سیاه شده اما بازم شک داریم که اونجا باشه و حفاری شروع کنیم. عکس صخره رو هم براتون ارسال میکنم ممنون میشم جواب رو به ایمیلم ارسال کنید
پاسخ: فقط از طریق تلگرام عکس ارسال نمایید. 09360601944


<-CommentGAvator->
آرمین در تاریخ : 1394/9/29/faridbagheri - - گفته است :

با سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیزم آقا فرید
استاد من میخوام توی جلسات و کارگاههای آموزشی شما شرکت کنم ، از چه راهی باید اقدام کنم؟؟؟
میشه مستقیما باهاتون تماس بگیرم یا ملاقات حضوری داشته باشم؟؟؟

پاسخ: من اصلا نه جلسات حضوری نه غیرحضوری جهت برگزاری کلاسهای آموزشی نه دارم و نه برگزار خواهم کرد .


<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1394/9/16/faridbagheri - - گفته است :

سلام آقای باقری چندتا سوال برام پیش اومده ممنون میشم جواب بدید 1:قیمت کبراx2وکبراx3چنده 2: بعد خرید سیستم برای تست و آموزش دادن شما به شهرو محل موردنظر میرین یا خریدارباید بیاد خدمت شما 3: وقتی با کبرا هدفی را پیداکردیم چطور میشه که سیستم یون یا گازی که به سطح زمین رسیده را ول میکنه و نقطه موردنظر را در اولویت قرار میده 4: شماتوقسمتی که راجب یون توضیح دادین فرمودین به دلیل اینکه یه جنس تا ده برابر حجم خودش زمین رو آلوده میکنه ویون تا نزدیک سطح زمین بالا می یاد واگرسیستم زدیم عمق داد 2متراشتباه نکنین عمق باربیشتره حالا سوال اینجاست این روش درموقع عمق گرفتن با کبرا به همین صورت نیست چون شمافرمودین هردوری که میزنه نیم متر محسوب میشه اما راجب اون موضوع که راجب بالا اومدن یون بود توضیح ندادین

پاسخ: من این موارد رو کاملا توضیح داده ام ولی اگر شما باز نیاز به مشاوره دارید، با من تماس بگیرید.


<-CommentGAvator->
سیامک در تاریخ : 1394/9/8/faridbagheri - - گفته است :

سلام استاد.بنظرشمااگر کسی رادرخارج از کشورداشته باشیم وجی پی اس نقطه ای را براس بفرستیم،میتونه توسط ماهواره ناسا اسکن را انجام بده؟
آیا برای انجام اسکن ناسا هزینه ای دریافت میکنه یا خیر؟واگرهزینه داره شما میدونیدچند دلاره؟
ممنون میشم لطف بفرمایید وجواب بفرمایید.
باسپاس سیامک..........م

 

پاسخ: بله امکانش هست و البته برابر پیگیری بنده دارای 6 هزار و 800 یورور هزینه برای هر نوبت می باشد.


<-CommentGAvator->
نادر در تاریخ : 1394/9/2/1 - - گفته است :
سلام,ببخشید اقای باقری شما این اقای فرخی رو میشناسید؟

پاسخ:بنده با ایشان آشنایی ندارم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: